Intercept's Pantheon® PCB Design Software Wins New Product Introduction (NPI) Award

Atlanta, GA – October 3, 2012 – Intercept Technology, Inc., a leading provider of PCB, RF, Hybrid, and high-speed design software solutions in the EDA industry, is the recipient of the 2012 New Product Introduction (NPI) Award from Printed Circuit Design & Fab Magazine in the PCB Design Tools category.

Intercept’s Pantheon layout software underwent a complete user interface overhaul over the course of 2011-2012, introducing major new productivity and ease of use enhancements. These enhancements incorporate 15 years of leading edge development to produce an advanced PCB layout tool that easily increases productivity over its previous versions by 20% or more.

“The judges particularly emphasized ease of use this year," said Mike Buetow, Editor-in-Chief of PCD&F. “We heartily congratulate the winners for their efforts.”

Along with these newest innovations, Pantheon’s development as an advanced PCB, Hybrid, and RF layout application continues to provide equal or better functionality and performance for a fraction of the cost of the highest end EDA CAD tools.

“Intercept provides the EDA industry with strong customer support, robust software applications, and perseverance in remaining at the leading edge of PCB, RF, and Hybrid design,” says Dale Hanzelka, Director of North American Sales. “In a tough economy, Intercept offers businesses a lower cost option that easily replaces its competition in functionality.”

Atlanta, GA – 3 Ottobre 2012 – Intercept Technology, Inc., uno dei maggiori provider di sistemi per PCB, RF, Hybrid, e high-speed design,ha ottenuto il  New Product Introduction (NPI) Award 2012 da Printed Circuit Design & Fab Magazine nella categoria  PCB Design Tools.

Intercept’s Pantheon layout software si è evoluto nel biennio 2011-2012 tramite un processo di verifica di tutte le nuove funzionalità e l’introduzione di sensibili miglioramenti relativi alla produttività ed alla facilità d’uso. Queste migliorie contengono l’esperienza di tutti i 15 anni di sviluppo, produzione e storia del nostro sistema avanzato per il progetto  schede a circuito stampato e ne accrescono la produttività di circa il 20%

“I giudici quest’anno hanno particolarmente ricercato la facilità d’uso" ha spiegato Mike Buetow, Editor-in-Chief of PCD&F. “Ci congratuliamo perciò  con i vincitori per il loro grande sforzo in questo senso.”

Intercept’s Pantheon 7 PCB layout software include  embedded design flows per tecnologia  RF e Hybrid Assieme a queste innovazioni , Pantheon continua a essere lo strumento di  sviluppo per PCB, Hybrid, e RF layout che fornisce sempre le migliori (o simili) funzionalità e performance ad una frazione di costo dei cosiddetti “premium” EDA CAD tool.

“Intercept rimane nell’ambito delle industrie EDA conosciuta per il suo efficente  customer support, per il software applicativo robusto, e per rimanere sempre allineata con la tecnologia per il progetto di schede PCB, RF, e Hybrid” ha specificato Dale Hanzelka, Direttore delle vendite North American “In una situazione economica difficile, Intercept offre con le proprie opzioni a costi ridotti l’opportunità di rimpiazzare tool più costosi guadagnando cosi in efficienza , funzionalità e competitività”

Contact: Paolo Orian, Intercept Italy Sales Manager
paolo_oriani@intercept.com  0039 3472525194

Tell us more about your EDA PCB/Hybrid/RF software needs.

North American (toll-free): +1 800-444-9304

Germany: +49 5121-283989-0